تلویزیون ال جی 751 50 اینچ

Wiki Article


HGiG عملکرد تلویزیون را در کیفیت تصویر، تشخیص داده و گرافیک HDR را برای ارائه تجربه‌ی نهایی بازی HDR، تنظیم می‌نماید. فناوری NanoCell، دنیای مجازی را طوری تکمیل می‌کند که با رنگ‌های خالصی که از طریق فناوری نانوسل ایجاد شده‌اند، از واقعیت پیشی بگیرد. همچنین، ویژگی‌های مختلف بازی مثل تأخیر ورودی کم، HDMI 2.1 و HGiG، اجازه می‌دهد تا از دنیای مجازی گرافیک بهبودیافته در زمان واقعی، لذت ببرید. ال‌جی NanoCell 8K با بهره‌گیری از الگوریتم‌های یادگیری عمیق، محتوای 2K یا 4K را با افزودن جزئیات و وضوح، به واقعی‌ترین حالت تصویر 8K تبدیل می‌کند. از متن و تصاویر بسیار واضح‌تر با نویز حداقلی و وضوح بیشتر، لذت ببرید. صداها و تصاویر رنگی روی صفحه نمایش برای کودکان جذاب است و همچنین توجه آنها را حفظ می کند.


همچنین، دکمه ها و سیستماسکرول آن، این فرصت را به کاربران می دهد تا عملیات تعویض کانال، تغییر صدا و یا جستجو را بسیار راحت تر و سریع تر انجام دهند. تکنیک های هوش مصنوعی که در این کنترل به کار برده شده است، سبب می شود کاربران به شکل ساده تر به انواع خدمات دسترسی داشته باشند. با استفاده از این ریموت کنترل می توان میانبرهایی برای دسترسی سریع تر به محتوای دلخواه نیز ایجاد کرد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

همچنین درگاه‌های ارتباطی در این نمایشگر به صورت کافی در آن قرار داده شده به گونه‌ای که در آن از دو درگاه USB و سه درگاه HDMI استفاده کرده است. شیائومی در این تلویزیون از فناوری Chromecast Built-in پشتیبانی کرده که می‌تواند دسترسی و امکان اتصال سایر دستگاه‌های دیگر و اجرای محتواهای آن‌ها را بر روی تلویزیون فراهم سازد. سونی برای این دو تلویزیون جدید خود از پلتفرم Android TV و رابط کاربری Google TV استفاده کرده است. هر چند به سختی بتوان نام رابط کاربری را به گوگل تی وی داد ولی گوگل تی وی از زمانی که ارائه شده توانسته به عنوان یکی از بهترین و کاربردی ترین ویژگی های هوشمند تلویزیون های اندرویدی شناخته شود.


قیمت تلویزیون ال جی نانو 75


این سرویس به عنوان اولین سرویس تلویزیون عمومی منظم و با محدودیت بالای جهانی نامگذاری شد. اولین فاصله زیاد پخش تلویزیون عمومی که از واشنگتن DC به نیویورک پخش شد، در 7 آوریل 1927 پیدار شد. هربرت هوور اولین سرویس مشابه WGY بود، شنکتدی، نیویورک در eleven می 1928 افتتاح شد. اولین نمایش تلویزیون انگلیسی مردی با گل در دهانش بود، که در ژوئیه 1930م پخش شد. ایستگاه CBS در نیویورک اولین برنامه‌های منظم خود را در هفت روز هفته در ایالات متحده پخش می‌کرد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

تلویزیون ال جی NANO80 سایز 50 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 ال جی می باشد. این تلویزیون در واقع مدل جایگزین تلویزیون ال جی NANO80 است که در سال گذشته معرفی شده بود. ال‌جی از پردازنده قدرتمند α7 Gen4 AI Processor 4K در این تلویزیون اسم می‌برد که برای پردازش تصویر بی‌نظیر عمل می‌کند، در ادامه مطلب در مورد این پردازنده بیشتر خواهیم دانست. ناگفته نماند که پنل این تلویزیون از نوع Full Array Dimming است که نور پس زمینه در آن به صورت دقیق کنترل می‌شود تا کنتراست عالی به ارمغان آید و در واقع رنگ‌های سفید و مشکی عمیق ایجاد گردد.


تلویزیون ال جی 751 50 اینچ


تلویزیون های ال جی در سایز های 75 اینچ، sixty five اینچ، 60 اینچ، fifty five اینچ، 49 اینچ، forty three اینچ و 32 اینچ موجودند. کیفیت تصویر در این تلویزیون ها در میان 4k ، Full HD و HD متفاوت خواهد بود که 4K بالاترین سطح کیفیت را ارائه خواهد داد. البته کیفیت تصویر FULL HD نیز برای به نمایش درآوردن تصویر مناسب خواهد بود. معمولا کیفیت تصویر HD را در نمایشگرهای با اندازه ی کوچک تر استفاده خواهند کرد که در این حالت تراکم پیکسل مطلوب بوده و تصاویری با کیفیت بالا را مشاهده خواهید کرد. در ادامه لیست قیمت تلویزیون ال جی در بانه را مشاهده خواهید کرد که برخی از مشخصات آن ها ذکر شده است، شما می توانید مشخصات کامل و دقیق تر را در فروشگاه اینترنتی میهن کالا مشاهده نمایید و در بخش مربوطه نسبت به خرید هر یک از مدل ها اقدام نمایید.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

از ویژگی های خوب تلويزيون های شارپ می توان به امکانات بالا و البته قیمت ارزان آن ها اشاره کرد. شیائومی نیز با ارائه امکانات و تکنولوژی های مدرن روز در کنار قیمت های به صرفه ، طرفداران زیادی به طرف خود جلب کرده است . در بخش تلویزیون محصولات زومیت سعی شده است تا کامل‌ترین اطلاعات از نوع پنل‌، قابلیت‌های نرم‌افزاری و باکیفیت‌ترین عکس ها برای آشنایی با ظاهر دستگاه در اختیار شما قرار بگیرد. تلویزیون‌ها با نام‌های متنوعی در بازارهای مختلف عرضه می‌شوند از این رو تا حد ممکن سعی شده است تا با نمایش نام اصلی شما این پیچیدگی را برای شما کمتر بکنیم. تلویزیون ال جی،‌ تلویزیون سامسونگ،‌ تلویزیون سونی، تلویزیون شیائومی و محصولات برندهای ایکس ویژن و جی پلاس در بازار ایران محبوبیت بیشتری نسب به بقیه دارند. یکی از مولفه های بسیار مهمی که به اندازه کیفیت تصویر از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، کیفیت صدا می باشد.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ


سامسونگ خوب نیست از پنج ساله گذشته کیفیتش بالا نرفته زیاد سونی که بینظیره بعد الجی هم خوبه. نه قابلیت نصب برنامه دارن نه حافظه داخلی نه صدا و تصویر عالی، الکی قیمت هاش زیاده. سلام وقت بخیر.تمامی تلویزیون های که درسلام بابا موجود هستند با بهترین کیفیت تولید و عرضه میشوند.مدلهای پیشنهاید ما به شما موارد زیر هستند. سلام.در تلویزیون های 4kسونی بجز X9005Cدیگه چه مدلی وجود داره که دارای تیونرDVB_SوDVB%S2هم باشه و از کدکHEVCهم پشتیبانی کنه. در جدول بالا میتوانید مقایسه سونی x80j با x90j را در زمینه‌ی نرخ انتقال تصاویر در کیفیت ها مختلف را مشاهده کنید.



این پردازنده تصویر و صدای تلویزیون را پردازش کرده و بهترین تجربه از تماشای فیلم و بازی را در اختیارتان قرار میدهد. پردازنده Quad Core Processor 4K با پردازش لحظه به لحظه صحنه ها از طریق هوش مصنوعی، رنگ و کنتراست صحنه ها را بهبود میبخشد. همچنین به کمک فناوری Image Enhancing کیفیت تصاویر را بهبود بخشیده و نویز آنها را حذف میکند. تلویزیون 75 اینچ ال جی UP8050 از تکنولوژی 4K Upscaling برخوردار است و به کمک پردازشگر 4 هسته ای و هوش مصنوعی رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K به نمایش میگذارد.


تلویزیون ال جی 55 nano 75


قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی بانه

می‌توانید نسبت تصویر را افزایش داده و دید بهتری را برای خود به ارمغان بیاورید. به صورت کلی تلویزیون سامسونگ 75Q60B تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما به ارمغان آورده و شما را سرگرم می‌کند. تلویزیون 50 اینچ ال جی 4K اسمارت 2021 مدل 50UP8100 یکی از عالی ترین محصولات ال جی است که در سال 2021 از آن رونمایی شد و به عالی ترین شیوه در بازار رقابت خود را نشان داد و مردم و مشتریان به شیوه عالی از این تلویزیون شاهکار ال جی پیشوازی کردند . شرکت ال جی با پشتکاری چندین ساله به کیفیتی از وسائل برقی رسید است که هر کدام از ما مایل به استفاده از آن ها هستیم و مطلوب انتخاب ما هستند .


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

این تلویزیون جایگزین تلویزیون Q60A در سال 2021 بوده و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. در تلویزیون seventy five اینچ سامسونگ از فناوری QLED و نور پس زمینه Dual LED برای ارائه کیفیت تصویر بهتر استفاده شده است. تلویزیون سامسونگ 75Q60B از کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160×3840 پیکسل برخوردار می‌باشد. فناوری Quantum Dot نیز دقت رنگ را افزایش داده و تصاویری درخشان را تولید می‌کند. 100 percent Colour Volume به کمک این فناوری میلیون‌ها رنگ را با حجم 100٪ در اختیار شما قرار می‌دهد. فناوری Quantum HDR با افزایش کنتراست و عمق تصاویر، کوچک‌ترین جزئیات را به نمایش می‌گذارد.


اما اگر می‌خواهید برای جشن‌ها و مهمانی‌های خود از این تلویزیون استفاده کنید، صدای زیاد قدرتمندی تولید نمی کند. شما می‌توانید برای ایجاد صدایی قدرتمندتر و بلندتر از سیستم صوتی یا ساندبار استفاده کنید. از طریق بلوتوث و بدون نیاز به سیم، ساندبار یا سیستم صوتی را به تلویزیون متصل کنید. فناوری Q-Symphony کمک می‌کند که صدا از نوار صوتی و تلویزیون به صورت کاملا هماهنگ تولید شود.


تلویزیون ال جی نانو 75


تلویزیون 75UP7750 از دو پایه ی دو شاخه ای برخوردار است که در دو طرف تلویزیون قرار داده می شوند. تلویزیون ها در ابعاد مختلف و برای استفاده در جاهای مختلفی ساخته می شوند. اندازه تلویزیون ها را با واحد اینچ نمایش می دهند و با توجه به اندازه محیطی که می خواهیم در آنجا به تماشای تلویزیون بپردازیم، سایز تلوبزیون را انتخاب می کنند. تلویزیون seventy five اینچ برای محیط هایی مانند سالن های پذیرایی بزرگ و نمایشگاه ها مناسب می باشد.


مواد به کار رفته در ساخت تلویزیون 55UP75003 دارای جنس مرغوب هستند در نتیجه از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار است. هر آن‌چه از یک طراحی کاربردی و به علاوه زیبا انتظار دارید در این تلویزیون گنجانده شده است و می‌توان گفت یک محصول همه چیز تمام و کاربردی برای استفاده شما است. علاوه بر امکان مقایسه مشخصات فنی و قیمت تلویزیون، شما می‌توانید از طریق بخش پرسش و پاسخ سوالات خود در مورد انواع تلویزیون هوشمند اندرویدی، تلویزیون تایزنی، WebOS و... قیمت روز تلویزیون به همراه نمودار کاهش یا افزایش قیمت و همکاری با فروشگاه معتبر برای راحت‌تر کردن فرآیند خرید شما در نظر گرفته شده است.



در نتیجه، این تلویزیون تصاویر را با کیفیت 4K Ultra HD و میزان رزولوشن 3840 × 2160 نمایش می دهد. از سیستم عامل WebOS و پردازنده ی Quad Core Processor 4K بهره مند است. درنتیجه می تواند انواع خدمات هوشمند مانند Sport Alert ،LG channel، تشخیص صدا و کار با دستیارهای صوتی را ارائه نماید. همچنین، امکان اتصال به وای فای، بلوتوث، USB و HDMI را نیز دارا می باشد. جهت کسب شناخت بیشتر در مورد این تلویزیون جدید ال جی در ادامه با برگ و باد همراه باشید. فناوری Dolby Vision به صحنه‌های نمایش داده شده روحی دوباره بخشیده و آن‌ها را با ترکیب رنگ فوق‌العاده و پویا زنده می‌کند.


خرید تلویزیون ال جی 75 اینچ


علاوه بر معیار اصلی فوق ، تلویزیون های مسطح در اشکال تلویزیون تخت و تلویزیون منحنی (خمیده) در بازار متداول هستند. بیش از نیم قرن است که تلویزیون های رنگی در دنیا وجود دارند و همیشه در حال تغییر و تحول بوده اند. یک ویرایش صحیح و کنترل املای صحیح کلمات اعتبار بیشتری به نقد و بررسی نوشته شده توسط شما می دهد. همچنین برای بالا رفتن خوانایی، فاصله بین پاراگراف ها و بالت گذاری را رعایت کنید. اگر سوال پرسیده شده مربوط به تخصص یا تجربه شماست، بدون تعصب، پاسخ مرتبط را به شیوه ای که خواننده بتواند از آن استفاده کند، ارائه دهید.


یکی از وجه تمایز های بسیار بزرگ تلویزیون های ال ای دی معمولی و تلویزیون های سری NANO75 این میباشد که در تلویزیون نانوسل ال جی در ساخت صفحه نمایش از فناوری نانوسل بهره گرفته شده است. استفاده از فناوری نانوسل سبب می شود تا کیفیت تصویر چندین برابر از درخشندگی بیشتری برخوردار باشد. روش کار فناوری نانوسل به این گونه می باشد که از نانوذرات برای فیلتر کردن رنگ ها استفاده میکند.در واقع با فیلتر کردن رنگ های کدر و نشان دادن رنگ های شاد و زنده، باعث می شود تصویر خروجی از جذابیت بسیار زیادی برای کاربر بیننده برخوردار باشد. شرکت ال جی بهترین تولید کننده تلویزیون در حال حاضر می باشد، که نمایشگرهایی در رنج قیمت مختلف را به بازار ارائه می کند.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

این تلویزیون در واقع جایگزین تلویزیون سونی X7000G در سال گذشته می باشد. کنتراست تصویر بر روی پنل این تلویزیون تحسین کننده است و لذا این یکی از دلایل استقبال کاربران از آن خواهد بود. بر روی بدنه این تلویزیون هوشمند انواعی از درگاه‌های ارتباطی متعدد تعبیه شده است تا با اتصال مناسب در هر زمان به منبع مناسب بر روی تلویزیون دسترسی پیدا کرد. تلویزیون به سیستم عامل webOS مجهز شده و به لطف آن قابلیت‌های هوشمند ایده‌آل را ارائه می‌دهد.


تلویزیون 75 اینچ ال جی 75 nano 79


این تلویزیون تصاویر را با کیفیت 4K و رزولوشن 8.3 میلیون پیکسل تولید می‌کند. این محصول با فناوری 100% Colour Volume رنگ‌هایی کاملا واقعی و زنده را با حجم صد در صد ارائه می‌دهد. در واقه این تلویزیون بیش از یک میلیارد رنگ را با تفاوت بسیار ناچیزی تولید کرده و صحنه‌هایی بی‌نظیر را خلق می‌کند. تلویزیون seventy five اینچ سامسونگ از سیستم صوتی 2 کاناله و توان خروجی 20 وات برخوردار می‌باشد. ساندبار یا سیستم صوتی را به تلویزیون متصل کرده و توسط Q-Symphony صدایی کاملا هماهنگ را تولید کنید.


قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی بانه


هر دو این تلویزیون ها نیز مانند هر وسیله اندرویدی دیگری به فروشگاه اپلیکیشن گوگل موسوم به گوگل پلی مجهز شده اند که می توانید از طریق آن اپ های مورد نیاز خود را دانلود کنید. این دو تلویزیون سونی دارای سرویس های پخش استریم فراوانی همچون نتفلیکس، آمازون پرایم ویدئو، اچ بی او مکس و… هستند که کافیست با ورود به اپ آنها و تهیه اشتراک کاربری، به دنیایی نامحدود از فیلم و سریال دیدنی دسترسی داشته باشید. در جدول بالا میتوانید مقایسه سونی x90j با x80j را در زمینه‌ی امکانات هوشمند مشاهده کنید. در حال حاضر سونی برخی از بهترین پردازنده ها را برای تلویزیون های جدید خود به کار گرفته است که شاید بهترین آنها پردازنده های شناختی سری XR باشد. تلویزیون سونی X90J از همین پردازنده شناختی XR استفاده می کند در حالی که تلویزیون X80J از پردازنده X1 استفاده می کند. پردازنده XR که به یکی از برترین نمونه های هوش مصنوعی مجهز شده است می تواند با تجزیه و تحلیل محتوایی که در حال پخش است، واکنش مغز انسان به دیدن این تصاویر را شبیه سازی کند تا محتوا را به آن صورتی که بیننده دوست دارد ببیند پردازش کند.


FILMMAKER MODE یکی از این فناوری‌ها است که کاربرد آن برای ایجاد تصاویری سینمایی است و دید و قصد سازنده از ساخت محتوا را به خوبی نشان خواهد داد و هر آن‌چه کارگردان قصد داشته ببینید را به عرصه نمایش درخواهد آورد. یک پردازنده قدرتمند معیار تشخیص کیفیت تصاویر پردازش شده است و تلویزیون 55UP75003 نیز از بهترین و قدرتمندترین پردازنده جهت پردازش تصاویر محتوا بهره گرفته است. تلویزیون‌های ال‌جی دارای بهترین کیفیت در تصویر هستند و در این تلویزیون به لطف موتور پردازشگر α5 AI Processor 4K هر آن‌چه که مشاهده می‌کنید بهینه شده و دارای کیفیتی و وضوحی عالی است.


شما عزیزان می توانید از طریق فروشگاه بزرگ بانه می تلویزیون 50 اینچ ال جی 4K اسمارت 2021 مدل 50UP8100 را تهیه نماید و خرید آسوده و امن را تجربه کنید . تلویزیون‌های UHD ال‌جی از نرخ تاخیر بسیار گمی برخوردارند از این رو گیم پلی با سرعت و به صورت روان در جریان خواهد بود و می‌توانید عمکس العمل رقیب خود در بازی را به سرعت پاسخ دهید و بازی را تحت کنترل خود درآورید. رنگ‌ها و جزییات در تصویر زنده و واقعی است و محتوایی طبیعی و واقع‌گرایانه را ببینید و لذت ببرید. این ویژگی‌ها سبب شده تا تلویزیون 55UP75003 ال‌جی بهترین دستگاه برای تماشای محتوای مورد علاقه شما باشد. ابعاد مناسب بسته به فضایی که قرار است از آن استفاده شود مهم‌ترین مولفه‌ی خرید تلویزیون محسوب می‌شود؛ تلویزیون‌های ۵۵ اینچ محبوب‌ترین سایز در سال‌های اخیر بوده‌اند. مدل‌های ۴۲ برای خانه‌های کوچک و تلویزیون‌های ۶۵ و ۷۵ برای فضاهای بزرگ مناسب هستند.

Report this wiki page